  • Data: 2007-06-18 20:46:53
    Temat: Re: odpowiedzialnosc wychowawcy kolonii za ciaze wychowanka
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Jun 2007 16:24:00 +0000 (UTC), "Szerr"
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Trollujesz, nie masz za grosz orientacji w temacie.

    skoro masz go na tyle, zaprzecz ze sprawy opisane w mediach sie nie
    toczyly...
    ale zaprzecz sensownie a nie "ja przeczytalem kodeks i uwazam ze..."

    >Trollujesz. Jesteś na pl.soc.PRAWO, zauważyłeś?

    tak, i podaje informacje z mediow.
    skoro uwazasz ze sa one na pewno nieprawdziwe, dlaczego nie wytoczysz
    sprawy dziennikarzowi?

    >Zaniżasz poziom grupy to powiedzieć zbyt mało.
    tia...
    bylo pytanie, rzucilem artykulami prasowymi na temat odpowiedzi an to
    pytanie...
    przepraszam ze nie pasuje ci to do twojego pogladu swiata wokol -
    zaplonkuj mnie i bedziesz mogl dalej zyc w idealnym swiecie kodeksow

    pozdarwiam,
    Cyb