eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialnosc kafejki internetowej za programy instal. przez klientow › Re: odpowiedzialnosc kafejki internetowej za programy instal. przez klientow
  • Data: 2002-06-21 11:32:20
    Temat: Re: odpowiedzialnosc kafejki internetowej za programy instal. przez klientow
    Od: "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>
    napisał w wiadomości news:Xns923483A6C9961Doaba.olval.thru@127.0.0.1...
    > Ke'dem guerfel "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl> ihn
    > news:aev0c0$i25$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > AFAIK pelna, tak samo jak pracodawcy, gdy pracownik cos zainstaluje na
    > komputerze firmowym. Mozna jednak (a nawet trzeba) zabezpieczyc
    > komputery przed instalowaniem czegokolwiek - co uchroni przed wieloma
    > problemami.
    >
    > PMM

    a jaka jest odpowiedzialnosc firmy wynajmujacej samochody , czy placi
    mandaty za predkosc goscia ktory wynajal samochod (super ja wynajmuje) , bo
    przeciez kafejka udostepnia komputer tak jak firma samochod . znam kafejki
    gdzie jest informacja ze za instalowanie programow pirackich ponosi
    odpowiedzialnosc osoba je instalujaca i sa czysc jak lza , wiec jak to jest
    naprawde ???