  • Data: 2007-05-07 10:09:46
    Temat: Re: odmowa wykonania usługi?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > ja nic nie zakladam, opieram sie na tym co mowi tworca watku i nie mam
    > powodu mu nie wierzyc

    Moim zdaniem jego określenie jako "tego samego przedmiotu" jest mało
    precyzyjne bo przecież nawet proszki do prania sprzedawane na polskim
    rynku różnią się od "tego samego" proszku sprzedawanego w niemczech etc.
    W zasadzie trudno mi wyobrazić sobie jakikolwiek zaawansowany
    technicznie produkt, który dostępny byłby na polskim i np na
    amerykańskim rynku, i który byłby nie do odróżnienia ze względu na
    miejsce sprzedaży ;)

    j.