eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa wykonania usługi? › Re: odmowa wykonania usługi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa wykonania usługi?
    Date: Sun, 06 May 2007 22:20:48 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <o...@4...com>
    References: <f1k7tt$473$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f1ki41$o9v$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <2f2a3$463df388$5112c983$4434@news.chello.pl>
    <f1kt8f$s4r$2@sparrow.axelspringer.com.pl>
    <dacaf$463e1028$5112c983$9660@news.chello.pl>
    <a...@4...com>
    <5a5ea$463e341e$5112c983$15872@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010242052.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1178483120 7924 84.10.242.52 (6 May 2007 20:25:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 May 2007 20:25:20 +0000 (UTC)
    X-Sender: dle432rX9xgFaJa18+UBheXnbW979sui
    X-Newsreader: Forte Free Agent 2.0/32.652
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460054
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 6 May 2007 22:01:24 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >> np. nie raz jest tak, ze jest 1 importer ktory ma wylacznosc na import
    >> do danego kraju. dlaczego ten importer mialby naprawiac sprzet nie
    >> zakupiony w jego sieci?

    >bo swiadczy takie uslugi?

    swiadczy takie uslugi na rzecz klientow, ktorzy u niego zakupili
    towar, a nie na rzecz wszystkich klientow z calego swiata

    >chocby przez zdrowy rozsadek?

    na zdrowy rozsadek, to jakby robil tak jak piszesz, to by niszczyl
    swoja siec sprzedazy. co z tego ze serwis zarobi zlotowke, jesli siec
    sprzeadzy straci 10zl?

    >poniewaz to wlasnie na serwisie najwiecej sie zarabia?

    a to juz zalezy jak sie skalkuluje ceny i jakie koszty ponosi,

    >bo niezadowolony klient wyrabia zla opinie?

    ale tworca watku NIE JEST KLIENTEM tegoz importera.
    co laczy ta osobe i importera? nic... zadna transakcja nie miala
    miejsca, wiec gdzie tu klient? no moze bylby klientem serwisu, ale
    importer nie musi byc zainteresowany psuciem swojego rynku i
    dzialaniem na niekorzysc swojego dzialu sprzedazy

    powiem ci jako przykald, ze swego czasu skontaktowalem sie z takim
    wylacznym importerem i rozmawialem z szefem sprzedazy. facet
    zaproponowal mi okreslone warunki (rabaty) ale jednoczesnie
    poinformowal mnie, ze firma X i Y dadza mi lepsze rabaty i lepsze
    warunki platnosci. jak myslisz, dzialal na swoja niekorzysc?

    pozdarwiam,
    Cyb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1