  • Data: 2005-05-27 17:39:42
    Temat: Re: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
    Od: "KN" <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alek napisał w wiadomości

    > A jeszcze lepiej pracodawcę

    aha, ale to juz nie jest takie proste :)
    interesuje mnie raczej aspekt, powiedzmy, przymusu zgody na pewne dodatkowe
    warunki zatrudnienia (tu: telefon sluzbowy i bycie dyspozycyjnym) w ramach
    moich okreslonych obowiazkow sluzbowych - ktore z kolei wcale nie musza byc
    zmienione, chociaz pracodawca moze zdecydowac aby wreczyc mi wypowiedzenie
    zmieniajace (moj czas pracy na nienormowany) bez zmiany wysokosci
    wynagrodzenia (czego przeciez chcę uniknac)...

    KN