  • Data: 2005-05-27 21:34:18
    Temat: Re: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
    Od: "KN" <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alek napisał w wiadomości

    > Kurczowo uczepiłeś się kodeksu pracy i nie widzisz innych, ważniejszych
    > aspektów sprawy. Jeżeli ty masz w nosie interes firmy w której pracujesz i
    > palcem w bucie nie ruszysz jeśli ci za to ekstra nie zapłacą, to nie zdziw
    > się jak firma znajdzie na twoje miejsce kogoś bardziej zainteresowanego
    > pracą. I nagle wszystkie twoje "problemy" się rozwiążą.

    mam do tego prawo i dlatego podpieram sie kodeksem pracy, aby oczekiwac od
    pracodawcy respektowania MOJEGO czasu wolnego od pracy, zwlaszcza w
    sytuacji, gdy zarzadzeniem wewnetrznym dyrektora nie ma mozliwosci
    otrzymania dodatk. wynagr. za godziny pozasluzbowe. a mimo to pracodawca
    oczekuje swiadczenia obowiazkow...
    czy byles w podobnej sytuacji osobiscie ? tak jak pracownicy niektorych
    marketow ?

    prosze tylko o mozliwie KONKRETNE podpowiedzi, cos co naprowadzi, np: na
    numer sprawy na wokandzie Sądu Pracy o lamanie praw pracownikow,
    interpretację takiego przypadku, cos z autopsji.

    > Pracodawca nie może na tobie wymusić przyjęcia służbowego telefonu a ty
    > nie możesz na firmie wymusić żeby ciebie zatrudniała.

    zgadzam sie, to prawda. moge zmienic pracodawce, ale nie chce dopuscic do
    sytuacji, w ktorej pracodawca mnie zwolni, bo wg niego ja nie wywiazuję sie
    z obowiazkow sluzbowych. wtedy w Sądzie Pracy bede musial udowodnic, ze nie
    jestem wielbladem, ale pracy moze juz miec nie bede... ;)

    KN