  • Data: 2005-05-27 20:12:59
    Temat: Re: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
    Od: "KN" <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    > Sprawa ma dwa aspekty. Pierwszy z punktu widzenia pracodawcy. Taż korona
    > z głowy By Ci nie spadła, jakbyś te 2-3 minuty poświęcił. Przyjeżdżać Ci
    > nikt nie każe. Oczywiście teoretycznie masz rację, ale ja uważam, że z
    > czysto ludzkiego punktu widzenia nie masz racji.

    ha - i tu wlasnie jest pies pogrzebany !
    bezpośredni przełożony ma właśnie takie podejscie, z ktorym musze walczyc.
    bo niby dlaczego mam swiadczyc obowiazki sluzbowe w czasie wolnym od pracy,
    skoro nie dostaję (i nie dostane, to pewne) dodatkowego wynagrodzenia. to
    sytuacja na pograniczu lamania praw pracownika i jego czasu do wypoczynku,
    chociaz daleko tu jeszcze do metod Biedronki, Lidla i podobnych...

    metody z postu wczesniejszego kolegi Patryka juz przerabialem (czyli
    udawanie glupiego, ze nie odebralem rozmowy, bo.... tu rozne "niewinne"
    tlumaczenia).
    efekt - nie przyznanie albo obnizenie premii.
    powod (w ocenie przelozonego) - sklonnosc pracownika do "niereagowania" na
    zgloszenia problemow dzialania hurtowni. trudno to skladnie napisac, bo i
    nie mam uzasadnienia na pismie, ale tak to nazywa przelozony w rozmowie. a
    nagroda jest uznaniowa, postepowanie przelozonego zgodne z KP i regulaminem
    zakladowym, wiec moge sie odwolywac przez okno....

    > Drugi z punktu widzenia pracownika. Ustaw przekierowanie numeru
    > kierownika na skrzynkę i po kłopocie. Jakby co, to pewnie byłeś poza
    > zasięgiem. Obowiązku bycia w zasięgu nikt nie wprowadził i po kłopocie.

    o, to juz lepsze, musze sprawdzic jak to zadziala.
    pierwsza sensowna propozycja TECHNICZNA, takie OBEJSCIE, ale warte uwagi ;)
    dzieki, kolego Robercie.
    ===
    ale czy ktos zna sytuację, w ktorej pracownik (pozostając w zgodzie z KP)
    NIE PRZYJAL telefonu sluzbowego i pracodawca NIE MOGL tego wymusic ?