  • Data: 2007-10-05 20:23:01
    Temat: Re: odmowa podania miejsca pracy - jak to jest ?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:fe63tt$lqp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jest. 233 kk. To raczej nie stanowi problemu. W wypadku mandatu problemem
    > jest to, że nie jest to formalne przesłuchanie i faktycznie mam tu
    > wątpliwość.

    Policjant wątpliwości nie ma. Klient nie podaje miejsca pracy ani wysokości
    zarobków i żadnej konsekwencji za to nie ponosi. Dostaje mandat z górnej
    półki(o ile są widełki) ;)))))
    Sąd raczej z niepodaniem wysokości zarobków też sobie poradzi. W końcu za
    wykroczenie może walnąc do 5000 zł ;)))) I "tajemniczy" dupek płaci
    pośrednio za niepodanie miejsca pracy bez wymaganej przez "kama' podstawy
    prawnej ;))

    --
    Pzdr
    Leszek