  • Data: 2005-03-18 17:03:59
    Temat: Re: oddac prawko czy nie oddac?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    TeDeUsz wrote:

    > ok :) ...dzieki, najbardziej przyda mi sie ten list od Jesse White'a.
    > Nadal jednak uwazam ze pomysl zeby zabierac dokument wydany za granica
    > nie jest najbardziej trafiony. Komu i na co to jest potrzebne? Na
    > polskim prawku nie otworze konta w banku u USA itd. itp. Trzeba bedzie
    > nosic ID i polskie prawko.

    Skoro oni go odeślą do stanów, to go sobie w stanach odbierzesz.
    A dla pewności to się dowiedz jak to wygląda z punktu widzenia
    amerykanskiego.

    http://www.sos.state.il.us/departments/drivers/home.
    html

    znajdź sobie maila do nich i napisz, ze w polsce ci chca zatrzymac
    amerykanskie prawo i odeslac do stanow, z tego wzgledu, ze starasz sie o
    polskie.
    Ciekawe co oni na to.