  • Data: 2002-08-14 04:55:15
    Temat: Re: odciski palców
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś przemęczony? Niewyspany?
    chyba Ty jestes przemeczony

    >Jeśli od Tatiany chcą pobrać odciski
    > palców to widocznie mają powód.Sam zacytowałeś przepis( i b.dobrze)
    > który mówi komu można nawet bez jego zgody pobrać odciski palców(
    > oraz np.krew).

    ale podejrzanemu!!! jesli nie rozrozniasz swiadka i podejrzanego nie
    zabieraj glosu oki?i przeczytaj powoli to co zacytowalem.moze zrozumiesz

    >A więc policja najpierw pobierz odciski a potem napisze
    > uzasadnienie że Tatiana znajdowała się w kręgu podejrzanych.

    chyba za duzo sie filmow kryminalnych albo komiksow naczytales. jesli kots
    nie jest podejrzanym, nie mozna bez jego zgody i wiezy pobrac odciskow.
    a podejrzany to osoba ktora / w skorcie/ ma przedstawione zarzuty. wiesz co
    to jest?

    >Gdzie tu
    > widzisz bajkę? Kogo wprowadziłem w błąd?
    Xene wprowadzasz w blad.

    pozdrawiam
    ssj5