    From: "pio" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ochrona danych osobowych
    Date: Wed, 6 Mar 2002 07:50:15 +0100

    Ja uważam że powinno się publikowac takie dane nawet jeśli są to dane
    osobowe. Nawet jeśli ustrzeże się niewinnych ludzi przed konowałami to jest
    ważniejsze niż czyjeś dane (na szczęście nie ma tam adresu lekarza bo wtedy
    byłyby samosądy - i dlatego konowały powinny się cieszyć że tylko nazwisko).

    Ja mialem na pieńku z konowałami - chętnie się tam dopisze.

    pio

    st...

    LotF]