  • Data: 2004-04-22 07:27:27
    Temat: Re: obowiązuje a wchodzi w życie
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hmmm... a może chodziło Ci o to, że ustawa wchodzi w życie np. z dniem
    1.04,
    > ale niektóre jej postanowienia obowiązują od np. 1.05?

    Szczerze mówiąc nie znam sprawy do końca ponieważ
    jeden z kolegów chce odejść na zasiłek przedemerytalny,
    a ja nie jestem na bierząco z ustawą która jest teraz
    przerabiana w sejmie ponieważ mnie to bezpośrednio nie
    dotyczny. Ale mówił o problemie związanym właśnie z takim
    zapisem że ustawa ma obowiązywać od 1 maja natomiast
    wejść w życie ma od lipca (czy odwrotnie).
    Co to w takim razie oznacza? Od kiedy liczy się moment
    gdy należy uznać ustawe za dotyczącą jego sprawy od 1 maja
    czy od lipca?

    Pozdrawiam
    Darek