  • Data: 2004-02-18 17:13:17
    Temat: Re: obowiązki policji - wypadek drogowy
    Od: "Leszek" <l...@b...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:c0vdma$iag$2@news.onet.pl...

    > Powinien przyjechać, ale czasem czyni się wzmiankę w dokumentach, że
    > "czynności wykonano zgodnie z poleceniem prokuratora ..............
    > nieobecnego na miejscu zdarzenia".

    Nie wiesz czegoś to nie pisz. Prokutrator jest wzywany do wypadku ze
    skutkiem śmiertelnym gdy śmierć nastąpiła na miejscu. Skąd na miejscu
    policjanci z drogówki mają wiedzieć że ofiara umrze na miejscu?

    > Najprawdopodobniej na miejsce wezwano biegłego, który dokonał stosownych
    > pomiarów i jazdy próbnej na miejscu. Tak się często robi. I kierujący
    > zabiera sobie samochód.

    Policjanci z referatów d/s obsługi zdarzeń drogowych są przeszkoleni w
    zakresie dokonywania ogledzin pojazdów samochodowych. Na pewno został z
    oględzin sporządzony protokół. Praktycznie nigdy na miejsce nie jest wzywany
    biegły.

    Nie wiem w jakim charakterze pracujesz w policji ale mogę Ci polecić
    zaproszenie jakiegoś policjanta z drogówki na flaszkę;))))
    Powie Ci też o tzw. STM/ie sporządzanym na koniec miesiąca o którego
    istnieniu nie słyszałeś. Jeśli chcesz to poproszę kolegę z SRD aby mi
    przyniósł pusty formulasz i podeślę Ci na priva jego skan.

    Pozdr
    Leszek