eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MAGDALENA FABISZDUDCZAK" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowiązek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Date: Thu, 8 Sep 2005 21:04:13 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <dfq22l$p8t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dfq0t8$k3t$1@atlantis.news.tpi.pl> <dfq15u$lb8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dfq1fb$762$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dga148.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1126206357 25885 83.23.156.148 (8 Sep 2005 19:05:57
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Sep 2005 19:05:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:325840
    [ ukryj nagłówki ]

    raczej z praktyki

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dfq1fb$762$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > > Przy kupnie nie podbijają gwarancji celem sprawdzenia, czy sprzęt
    jest
    > > dobry, jeśli nie to do zwrotu. Ten sprzedawca widocznie gdzieś widział,
    że
    > > sprzedając sprzęt nie podbijają gwarancji, tylko nie wiedział dlaczego,
    bo
    > > widocznie nie musiał reklamować.
    > >
    >
    >
    > Tylko z czego to wynika? Z konkretnego przepisu czy z praktyki przy
    > sprzedaży?
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1