  • Data: 2010-11-21 12:48:37
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (11/21/2010 01:38 PM), Krzysztof wrote:
    > "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Podaj zatem taki przepis, który pozwala KPiRowcowi na takie poprawki na
    > własnych fakturach.

    Z tego co wiem, to tylko w przypadku urzędów (ogólnie -organów
    administracji państwowej) działa to tak że mogą robić tylko to na co
    mają przepis.

    Normalny "ludź" może robić wszystko czego mu przepis nie zabrania.

    Więc ty podaj przepis który zabrania KPiRowcowi dopisać coś na fakturze,
    zwłaszcza biorąc pod uwagę to co ci próbujemy przekazać a Gotfrydowe
    ładnie to ubrał w słowa - czyli gdzie się faktura zaczyna, gdzie kończy
    i co jest wydrukowane na czym.

    p. m.