  • Data: 2010-11-22 13:01:43
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (11/22/2010 11:23 AM), p 47 wrote:
    [...]
    > Pomijając to, ze sie nie "ululałem" do tej róznicy a zaledwie o niej
    > przypomniałem

    Po raz trzeci bodajże w tej dyskusji

    > (jak sądzę zasadnie, czym dalej!) to oczywiscie możecie
    > sobie dyskutowac nawet o wyprawie na Marsa, konstytucja nie zabrania ;-)
    > Tyle, że byłaby ta dyskusja odległa od problemu zawartego w poscie
    > autora watku przecież odnoszacego się przede wszystkim do kwestii
    > ewentualnego obowiązku DOSTARCZENIA faktury, odległa podobnie jak

    Nie tak odległa. Raptem 2 "zejścia z tematu" - pierwsze - Robert wpadł
    na pomysł że wydanie faktury jest długiem wystawcy wobec klienta, więc
    musi się odbyć u klienta, drugie: mój pomysł że może wystawienie wcale
    nie jest takie obowiązkowe. Czyli nie tak bardzo odległe od pierwotnego
    tematu.

    O dostarczaniu faktur i tak dalej jest kupa innych postów w innych
    podwątkach i w ogóle w historii grupy.

    p. m.