  • Data: 2010-11-23 17:32:09
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4cebc29c$0$20989$65785112@news.neostrada.pl...
    > (11/23/2010 09:24 AM), Krzysztof wrote:
    > [...]
    >
    > Post Gotfryda w innym podwątku:
    > Temat: Termin platnosci, bylo: obowiazek doreczenia faktury

    Teraz dopiero znalazłem ten post, ale de facto to on nie jest adresowany do
    mnie, lecz do Andrzeja.
    Nie zmienia to jednak faktu, że do podobnych wątpliwości też się wcześniej
    odniosłem w innym mailu (nie pamiętam teraz kto jeszcze o to pytał).

    Kończąc dyskusję nadmienię jedynie, że poruszyłem ten temat niezależnie
    wśród trzech osób, które rachunkowością zajmują się zawodowo (ja nie i
    wyrażane tu poglądy były jedynie moimi prywatnymi :) i dwie z nich
    całkowicie podzieliły moje zdanie co do metod i możliwości nanoszenia
    poprawek na fakturach, a jedna określiła to "w zasadzie nie powinno się,
    ale na pewno nikt za to głowy nie urywa".
    Nie wiem - może rozbieżność opinii wynika faktycznie z tego, że inaczej do
    tego podchodzi ktoś, kto prowadzi księgowość uproszczoną, a inaczej ktoś,
    kto prowadzi pełną.
    Z mojej strony EOT, bo nic więcej, ponad to, co napisałem, nie dodam :)

    K.