  • Data: 2010-11-23 08:24:12
    Temat: Re: obowiazek doreczenia faktury
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w

    > Z tego co wiem, to tylko w przypadku urzędów (ogólnie -organów
    > administracji państwowej) działa to tak że mogą robić tylko to na co mają
    > przepis.
    > Normalny "ludź" może robić wszystko czego mu przepis nie zabrania.

    Ale to Gotfryd zapytał mnie "Dasz głowę, że do UoR nie istnieje przepis
    pozwalający na dokonywanie poprawek w takiej formie jak na KPiR?"
    Oczywiście, że głowy nie dam, bo nie znam przecież wszystkich co do jednego
    przepisów :) Stąd moja prośba do Gotfryda, by taki przepis podał, jeśli wie
    o jego istnieniu.

    > Więc ty podaj przepis który zabrania KPiRowcowi dopisać coś na fakturze,

    Jeśli ustawa o rachunkowości nie jest zbiorem przepisów obowiązujących
    KPiRowca (a tego nie wiem - nie jest KPiRowcem i nigdy nim nie byłem),
    wówczas nie znam takiego przepisu.
    Jeśli jednak UoR obowiązuje KPiRowca, to przepis podawałem wcześniej.
    A na marginesie - nie było wcześniej mowy w wątku o rodzaju prowadzonej
    księgowości. Przemysław nic na ten temat nie wspominał, a ja z
    przyzwyczajenia odniosłem się do przepisów tyczących się księgowości
    pełnej.

    > zwłaszcza biorąc pod uwagę to co ci próbujemy przekazać a Gotfrydowe
    > ładnie to ubrał w słowa - czyli gdzie się faktura zaczyna, gdzie kończy i
    > co jest wydrukowane na czym.

    Hmmm... Szczerze mówiąc nie zauważyłem, żebyście mi coś przekazywali w tym
    temacie :)

    K.