  • Data: 2024-07-16 12:59:24
    Temat: Re: obostrzenia
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-07-2024 o 12:17, Kviat napisał:

    > Owszem, ale zbieranie opinii z onuckich i szurskich stronek nie pomaga.

    No tak, profesorowie z latami doświadczeń, jak mówią coś innego niż
    chcesz usłyszeć to szury. "Specjalista", który ciągle zmienia zdanie,
    mówi rzeczy nielogiczne, jego prognozy okazują się chybiine -
    specjalista którego należy słuchać. Ot kwintesencja wyznawcy wiary w naukę.

    > To bardzo ciekawe zjawisko, że nauce nie można wierzyć, a szurom można.
    > Jeszcze ciekawszym zjawiskiem jest takie, gdy szury na poparcie swoich
    > twierdzeń linkują do prac, które albo wcale nie twierdzą tego, co szury
    > twierdzą, albo często wręcz przeciwnie.

    o ciekawe rzeczy - widzę, że jak nie potrafisz przeczytać ze
    zrozumieniem, to twierdzisz, że jest inaczej. Widzisz, dla mnie to Ty
    jesteś szurem, bo jako jedyny argument dla ciebie jest wiara, nie masz
    nic ponadto.

    --
    http://zrzeda.pl