  • Data: 2008-10-21 11:39:55
    Temat: Re: obliczenie wynagrodzenia za czesc miesiaca
    Od: JW <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Paź, 13:35, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > A co robiłeś od 16 do 20.10?

    ustalilem z pracodawca, ze w okresie od 16 do 20 nie bede pracowal.
    rozwiazanie umowy zostalo podpisane w dniu 20.10, bo dopiero wtedy
    mialem okazje spotkac sie z pracodawca.

    czy prawda jest, ze skoro nie przepracowalem nawet 1 miesiaca to nie
    przysluguje mi prawo do platnego urlopu wypoczynkowego?

    dodam, ze to byla moja pierwsza umowa o prace w tym roku.

    pozdrawiam,
    JW