  • Data: 2004-05-20 17:53:42
    Temat: Re: o kanarów i mandaty raz jeszcze
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo w tym wypadku notatka służbowa niewiele wyjaśnia i nie daje
    > jednoznacznego i obiektywnego dowodu stanu faktycznego...

    A odwołanie pasazera wiele daje i wszystko wyjasnia? :-)

    > Pewnie, że tak. Tyle, że jeśli skasowali je po ruszeniu tramu, to nie
    > ważne ile przystanków wcześniej jechali nie kasując tego właśnie biletu,
    > bo wcześniej mogli jechać na innym.

    Otóż bardzo wazne. Bilet nalezy skasowac niezwłocznie po wejsciu do
    pojazdu - nie na dowolnym przystanku przejazdu lecz na pierwszym, na ktorym
    sie wsiadło.

    > Poza tym chodzi mi raczej o zasadę - że kontrola dotyczy jedynie momentu w
    > którym przebiega. Nie powiesz mi chyba, że jeździsz kilka przystanków i
    > obserwujesz pasażerów, a potem mówisz im, że dwa przystanki wcześniej
    > jechali bez biletu i teraz Ty im nałożysz karę.

    Owszem jezdze i obserwuje. I zdarza sie ze gdy ide blokowac kasowniki osoba
    ktora jedzie juz czwarty przystanek widzac mnie kasuje bilet. Normalnie taka
    osoba dostaje mandat.

    Polemizowałbym.

    pdr
    Olo