    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Date: Fri, 13 Dec 2019 14:24:20 +0100
    <c...@4...com>
    <qsfg30$1ena$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...com>

    Dnia Sat, 07 Dec 2019 23:26:06 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Nie krępuj się, podawaj.
    Chciałbyś.

    > Uuuu, nie da rady, bo niczego takiego nie było.
    Dlaczego rozmawiasz sam ze sobą?

    > A co gorsza był wyrok, że działania policji były bezprawne.

    > Smutne :)))

    > Andrzej Borowiak
    > @BorowiakPolicja
    > Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    Znowu regres, że o zygzaczku nie wspomnę.

    Widzisz Kubusiu, im dalej w las tym więcej drzew i pobłądziłeś...
    W dniu 24 listopada napisałem:

    > Twoje trollowanie to uzasadniecie? Nieźle megalomańska Grażynko :DDDD

    To jest cytat z uzasadnienia postanowienia sądu, a nie zdanie twoich idoli.
    Wspominałem już o tym, ale za dużo tniesz i masz problemy z pamięcią.

    A teraz, Kubusiu, wytłumaczę ci jak krowie na rowie:

    Istnieje uzasadnienie w pewnej sprawie [nie, nie twoich idoli...
    niestety... smutne prawda], w którym to uzasadnieniu padło stwierdzenie:
    "- Bo co by to było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak można".

    Sprawa dotyczyła również policjantów. Ale innych. Nigdzie nie twierdziłem,
    że uzasadnienie dotyczyło akurat twoich idoli, którzy to maglowali Beatę od
    Woźniaków.

    Zrozumiał Kubuś wszystko?

    A skoro stwierdziłeś, że:
    > A co gorsza był wyrok, że działania policji były bezprawne.

    To go sobie, wydrukuj, powieś na ścianie, i brandzluj się dalej.
    Tylko nie angażuj w to tej grupy.

    Życzę powodzenia
    i żegnam.