    From: "castle" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: normy urządzeń elektrycznych
    Date: Thu, 5 Aug 2004 10:58:02 +0200

    Dzieki, ale przeczytalem gdzies ze takie normy są nieobowiązkowe, a mi
    chodzi o takie, ktore sprzęt elektryczny musi spełniać, czyli jakies normy
    związane z bezpieczeństwem. Mam bowiem przypadek, ze modem od dostawcy
    internetowego "kopie" z tyłu, a wg mnie tak być nie powinno, choć dostawca
    twierdzi co innego.

    Pozdrawiam