eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodność z umową
    Date: Mon, 18 Jul 2011 09:54:58 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <j00osf$htl$1@news.onet.pl>
    References: <6...@e...googlegroups.com>
    <4e21fbc4$1$3503$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aqo162.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310975695 18357 83.17.174.162 (18 Jul 2011 07:54:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2011 07:54:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <4e21fbc4$1$3503$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:683417
    [ ukryj nagłówki ]

    Veronika pisze:
    >
    > Użytkownik "mariolek" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:686cd421-e5f1-4305-a900-e087323bfeec@e7g2000vbw
    .googlegroups.com...
    >
    > Mam taką sytuację: Pracuje w sklepie sieci komórkowej , klientka
    > kupiła telefon około rok temu, w czerwcu zgłosiła telefon z tytułu
    > niezgodności z umową do reklamacji, telefon został przekazany do
    > serwisu. Od chwili przekazania telefonu do serwisu minęło więcej juz
    > niż 14 dni, niestety od serwisu nie otrzymaliśmy żadnej informacji co
    > się dzieje z telefonem a klient domaga się nowego aparatu teraz. Czy
    > wina spada na nas jako sklep czy teraz powinien odpowiedzieć serwis?
    > Czy jest jakieś dobre wyjscie z tej sytuacji dla nas jako sklepu?
    >
    > ....................................................
    .........................................
    >
    >
    > A czy czasem nie miała na to tylko pół roku?

    Nie - ma na to 2 lata, tylko po pół roku w razie sporu przy orzekaniu,
    czy to wada produkcyjna obowiazek udowodnienia przechodzi na klienta -
    to tak w prostych słowach.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1