  • Data: 2006-01-07 17:14:57
    Temat: Re: nieuczciwy dłużnik - jakie kroki?
    Od: e...@n...o2.pl szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:

    > Po pierwsze poszukać w archiwum grupy, bo temat był już setki razy.

    Poszukałem, do tego doczytałem broszury z
    http://www.ms.gov.pl/przewodnik/przewodnik.shtml i większość moich
    wątpliwości się wyjaśniła. Bardzo dziękuję.

    Pozostała mi jeszcze tylko jedna kwestia: jakie w praktyce są szanse
    ściągnięcia takiego długu? Wiem, że znajomy pracuje, ma samochód itp, więc
    jestem dobrej myśli - ale z drugiej strony słyszałem (i czytałem w
    archiwach grupy) ostrzeżenia, że ściąganie długu z osoby fizycznej jest
    trudne.

    Jak z tym jest w praktyce?