    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niesplacany kredyt, powiadomienie pracodawcy
    Date: Wed, 24 Aug 2005 22:50:08 +0200

    wiadomości news:deild1$8t1$1@opal.futuro.pl...

    > Mniej-więcej tak samo, jak na podstawie 'uprzejmego poinformowania', że
    > pracownik jest np. gejem.
    >
    > Po prostu część kwoty netto z pencji idzie na inne konto - więc co to za
    > problem dla pracodawcy?
    >
    > Dziwne problemy ludzie wymyślają...

    ja jestem jak najbardziej tego samego zdania, tyle ze mama sie strasznie
    denerwuje (w sensie stresuje),
    moim zdaniem nie ma powodu, po pierwsze pracodawca musialby byc wyjatkowym
    skur. by tak postapic,
    bo nic nie traci, po drugie dobre stosunki sa pomiedzy nim a bratem, po
    trzecie to firma prywatna, a nie panstwowa.

    Ta panienka z windykacji (nie od tego banku , kolezanka mamy) wmowila mamie
    ze zawsze gdy pracodawca takie pismo
    otrzyma to zwalnia pracownika(bo pismo nieciekawie jest sformulowane), bo
    chce miec "nieskazitelnego".

    P.