  • Data: 2003-01-29 09:59:13
    Temat: Re: niespłacany kredyt
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arti" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Witam .Jestem klijentem Pekao.s.a od wielu lat otrzymałem od nich przez te
    > lata 40000zł pożyczki do eurokonta i karty kredytowe na kwote 32000 zł ,
    nie
    > żądano odemnie żadnego zabezpieczenia

    Zabezpieczeniem byla Twoja pensja, bo na podstawie czegos Ci przyznano taką
    pozyczke na Eurokoncie. Duzo ludzi stosuje wielokrotne wplaty w ciagu
    miesiaca tej samej kwoty aby uzyskac wieksza srednia do pozyczki ale to jak
    widac sie mści. Na marginesie - teraz podstawa obliczania wysokosci
    pozyczki na Eurokoncie jest zaswiadczenie o zarobkach a nie miesieczne
    wplaty:-))

    >Czy jest jakas mozliwosć wyjscia z tego kłopotu.

    Jedna - spłacić zaleglą kwotę - niestety umowa jest wiąząca i pieniądze
    splacic musisz. Dodatkowo pożyczka na Eurokoncie jest roczna - odnawialna
    pod warunkiem ze masz dobrze prowadzone konto - jakiekolwiek przekroczenie
    dopuszczalnego salda wiąze sie z ryzykiem utraty prawa do pozyczki oraz
    koniecznoscia jej spłaty. W umowie o pozyczkę masz podaną kwotę do jakiej
    bank moze domagać sie zwrotu. I nie jest to kwota mała

    > Prosze o odpowiedz czy grożą mi z tego powodu jakies sankcje karne,czy
    mozna
    > sie z bankiem jakoś układać

    Sankcje karne jak najbardziej. Ukladac sie z bankiem mozesz ale po
    zamknięciu konta w dalszym ciągu będziesz miał naliczane te same odsetki a
    na spłatę całosci zadłużenia będziesz miał 24 mce. Radziłabym zacząc spłacac
    jak najszybciej. Pożyczka od kogoś z rodziny, pozyczka z innego banku,
    sprzedaż czegokolwiek. Nie masz co liczyć na to, że bank Ci umorzy ten
    dlug - to nie instytucja charytatywna

    >Czy moja żona także odpowiada za te
    > długi choć ja podpisywałem te umowy przed ślubem

    Wniosłeś te długi żonie w posagu - wiem bo ja mojemu męzowi tez wniosłam tez
    pozyczke na Eurokoncie (ale z dostepnej puli paru tysiecy mam wykorzystane
    tylko 500zl:-) )

    HaNkA

    PS. Powyzsze informacje uzyskalam od pracownika PEKAO SA wiec sa pewnie
    wiarygodne:-)