eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonierzetela firma energetyczne centrum › Re: nierzetela firma energetyczne centrum
  • Data: 2013-10-04 17:17:53
    Temat: Re: nierzetela firma energetyczne centrum
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    zlotowinfo wrote:
    >
    > zerwałem umowę czy nie?
    >
    >
    > miałem nieprzyjemność napotkać na swojej drodze
    > Energetyczne Centrum z przedstawicielem: Piotr Józefek
    > legitymującym się identyfikatorem o numerze: 01DSG084
    >
    >
    > a więc co do niedociągnięć:
    > 1. p. Piotr poinformował iż akcyza (8zł dwumiesięcznie) zmieni się w
    > opłatę miesięczną za obsługę (2.46zł miesięcznie), poinformował też o 10
    > dniowym okresie rezygnacji
    > *** podpisałem, bo wydawało się taniej, nieznacznie, ale jednak
    > przemyślałem, podzwoniłem do konkurencji
    > i wyszło że najkorzystniej wyjdzie dwutaryfka Energa
    > no cóż zrywamy umowe, niestety
    >
    >
    > 2. zadzwoniłem na infolinię: 48 670 42 42, poinformowano mnie
    > że można przesłać rezygnację mailowo, aczkolwiek lepiej listownie
    > *** no cóż mail tańszy, wysłałem na maila: d...@e...net.pl
    > ze strony https://www.ec.net.pl/kontakt.html
    > otrzymałem odpowiedź - na dole oznaczone (1)
    >
    >
    > 3. następnego dnia dzwoni pani z numeru: 48 368 24 62
    > stwierdziła, że taki mail jest nieważny i muszę wysłać listem
    > rezygnację z umowy
    > wg. niej na infolinii poinformowano mnie błędnie o możliwości
    > odstąpienia od umowy
    > za pomocą przesłania skanu podpisanego dokumentu mailowo
    > ***no cóż dużo tych błędów w tej firmie
    >
    >
    > (1)
    > "Bardzo dziękujemy za informacje.
    >
    > Sprawa została przekazana do odpowiedniego działu.
    >
    > Mamy nadzieję, że Pana decyzja o rezygnacji nie jest ostateczna i w
    > przyszłości zechce Pan ponownie dołączyć do grona naszych Klientów..
    >
    > Zapewniamy, że stale podnosimy jakość świadczonych usług oraz
    > dostosowujemy je do potrzeb naszych Klientów.
    >
    > Powrót do nas jest możliwy w każdym momencie.
    >
    > Wystarczy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Energetycznego
    > Centrum pod numerem Infolinii 801 450 550 lub przesłać informację pocztą
    > e-mail na
    >
    > adres: d...@e...net.pl i zgłosić chęć ponownego przyłączenia.
    >
    >
    > W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt elektroniczny na adres
    > d...@e...net.pl lub telefoniczny pod numerem 801 450 550.
    >
    >
    > Emilia Czyżewicz"


    art 76, 77 KC
    Ciezko powiedziec czy rozwiazales bo nie wiemy co podpisales.

    Ich odpowiedz potwierdza tylko, ze cos otrzymali, ale nie ze cokolwiek
    zostalo rozwiazane.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1