    From: "Piotr" <e...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nielegalny użytkownik w sieci
    Date: Mon, 17 Nov 2003 09:23:49 +0100

    .>.. potem informujesz policję
    > i wraz z nimi pokazujesz im czarno na białym miejsce podłaczenia a oni
    > powinni się już dalej zając delikwentem ;)
    >
    > Chłopie w czym ty masz problem bo nie rozumiem a od sądzenia cywilnego sa
    > prawnicy więc po co ci konkretne ustawy ?

    no wlasnie jest problem , bylem na policji i pierwsze pytanie to jakie
    ponioslem straty , pozniej przeczytano mi ew. paragrafy z ktorych mogliby go
    scigac - niestety dosyc dla mnie niejasne , a juz zadanie aby wykazac ze
    kilka miesiecy gosc korzysta z netu na lewo ...
    podstawa jest dla policji wysokosc straty inaczej jak twierdza prokuratura
    sprawe umorzy.
    Dlatego zwrocilem sie na grupe aby poznac jakis paragraf na ktory moge
    zwrocic na policji uwage , a nie bedzie wymagal kilkumiesiecznego zbierania
    logow , zreszta jak pisalem dostep do netu jest najmniejszym problemem
    gorsze jest to ze osoby ktorych ip sobie przypisuje maja do mnie sluszne
    pretensje.
    piotr