    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nielegalna aborcja
    Date: Thu, 03 Aug 2006 22:10:12 +0200

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > A co ma piernik do wiatraka? Moze, gdyby za kazdym razem, kiedy ona
    > "wpadnie", rodzina nie cisnęla natychmiast na ślub mniej byloby
    > niedobranych, nieszczęsliwych małzenstw. Jeśli sie kogos kocha, to sie po
    > prostu chce byc z tą osobą, bez względu na ciąze czy papierek z USC. My z
    > moim wtedy jeszcze nie męzem zaplanowaliśmy Angela, zaszłam w ciąze i wcale
    > nie zalezało mi na tym, aby zostac jego żoną. Byliśmy razem bo po prostu sie
    > kochaliśmy. Nasze mamy oczywiscie bredziły o ślubie, w dodatku z miesiacem
    > posiadajacym w nazwie "r":-). Bylam w 6 mcu ciązy, kiedy powiedzialam do
> [...]

    Bardzo pięknie to napisałaś. Jednak w tamtym przypadku musiało być coś
    nie tak między nimi. Może dziewczyna ze względu na taką a nie inną
    sytuację wolała się wycofać, może zrozumiała, że w przyszłości nie
    będzie mogła na tego człowieka, na najbliższego człowieka liczyć,
    straciła do niego zaufanie. No i postąpiła jak postąpiła.

    --
    Kaja