  • Data: 2006-08-03 10:35:30
    Temat: Re: nielegalna aborcja
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ta pełna rodzina nie musi sie skladac z biologicznych rodziców dziecka,
    > ale z dwójki ludzi, którzy sie kochaja i szanuja, którzy chca byc ze soba
    > bo chcą, a nie bo musza czy tak wypada. Jesli sądzisz, ze dziecko jest
    > szczesliwe w rodzinie, gdzie dwojka doroslych sie nie kocha to jestes w
    > błedzie.

    po pierwsze najlepiej jak by to byli biologicznie rodzice, i to nie ze
    wzgledu
    na biologie ale ze wzgledu na to, ze najlepiej dla dziecka jesli sie
    wychowuje
    w rodzinie zaloznej przez dwoje odpowiedzialnych ludzi ktorzy biorac sie
    za "robienie dzieci" byli zdecydowani byc ze soba na zawsze i sie poznali
    na tyle aby zalozyc rodzine i byc za nia odpowiedzialni,
    aby to zaszlo potrzebna by byla prawdziwa milosc miedzy nimi i tez rozsadek,
    a nie tylko przelotne bycie ze soba z ktorego to bycia pojawia sie
    niechciane dziecko,

    > Zwlaszcza jesli sie nie planowalo byc z ta osoba całe zycie, a lądujesz
    > przed oltarzem bo "tak wypada". Ludzie powinni pobierac sie bo sie
    > kochaja, a nie bo ona jest w ciazy.

    a moze raczej zacznijmy o tego dlaczego sa wpadki,

    ja powiem tak: ludzie moga isc ze soba do lozka jak sie kochaja
    i maja konkretne plany na przyszlosc i decyzje wyrazona slubem
    ze zawsze ze soba beda, i wtedy nie bedzie wpadek

    > I slub to niby uklada? Gdyby tak bylo, to rozwodów nie byloby wcale, bo
    > rozwodzą sie osoby po ślubie.

    niestety, masz troche racje, bo niestety coraz wiecej slubow tez jest
    nieodpowiedzilnych i nieprzemyslanych,
    ale tez inaczej, po prostu moze ludzie wkalkulowywuja rozwod
    w zawierane wlasnie malzenstwo

    Tomek