  • Data: 2008-04-20 21:04:14
    Temat: Re: niechciane telefony
    Od: " Karina" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik " karina" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli tych telefonów jest kilka, to już zaczyna podpadać pod złośliwe
    > niepokojenie, czyli wykroczenie. Niby można złożyć zawiadomienie o
    > wykroczeniu na Policje, ale tu już ustawodawca się nie popisał i
    > uprawnienia do ustalenia abonenta ograniczył Policji do przestępstw
    > (mniejsza o szczegóły), a więc by to miało sens musiała byś znać tożsamość
    > dowcipnisia. Zakładam, że numer telefonu idioty się nie wyświetla albo
    > facet go zmienia. Inaczej, to najlepiej go zablokować.

> [...]
    Raz odebral moj brat, jak sie odezwal to mu ten facet powiedzial ze to do
    mnie dzwoni a nie do brata i ze to mi chce pojeczec do sluchawki a nie
    bratu. to jest po prostu chore. od jutra zalatwilam w telekomunkacji
    identyfikacje numeru jestem ciekawa czy zobacze numer z ktorego dzwoni.
    zapisuje sobie godziny i dni w ktore dzwoni bo chce isc z tym na policje. ja
    mieszkam sama i boje sie ze mi cos grozi. myslisz ze wizyta na policji cos
    pomoze;