  • 1. Data: 2008-04-20 19:30:11
    Temat: niechciane telefony
    Od: " karina" <d...@N...gazeta.pl>

    od jakiegos czsy dzwoni domnie jakis facet, dyszy sapie chce rozmawiac o
    seksie, mowi ze jest kolega mojego zmarlego meza. strasznie mi sie to nie
    podoba. nie chce zniemiac numeru telefonu, zaczynam sie bac bo nie wiem kto
    to jest i do czego jest zdolny. co moge zrobic zeby przestal do mnie dzwonic.

  • 2. Data: 2008-04-20 19:54:39
    Temat: Re: niechciane telefony
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik " karina" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kto
    > to jest i do czego jest zdolny. co moge zrobic zeby przestal do mnie

    Umów się z nim. Na komendzie. Albo włącz przekazywanie na miejski numer
    policyjnej dyżurki i niech mu coś szepną.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2008-04-20 20:19:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " karina" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli tych telefonów jest kilka, to już zaczyna podpadać pod złośliwe
    niepokojenie, czyli wykroczenie. Niby można złożyć zawiadomienie o
    wykroczeniu na Policje, ale tu już ustawodawca się nie popisał i
    uprawnienia do ustalenia abonenta ograniczył Policji do przestępstw
    (mniejsza o szczegóły), a więc by to miało sens musiała byś znać tożsamość
    dowcipnisia. Zakładam, że numer telefonu idioty się nie wyświetla albo
    facet go zmienia. Inaczej, to najlepiej go zablokować.

    Jeśli masz pod ręką jakiegoś mężczyznę, to umów się z idiotą, a tam nie ten
    zaprzyjaźniony mężczyzna po prostu z nim po sku pogada. tylko bez
    mordobicia, bo to niczego nie załatwia. Po prostu facetowi wyjaśnić, że
    jest kretyn i nie zachwycają Cię jego umizgi. Przy okazji będzie wiadomo,
    kto to, więc zawsze można wówczas - jakby mu nie przeszło - złożyć
    zawiadomieniem o wykroczeniu.

  • 4. Data: 2008-04-20 21:04:14
    Od: " Karina" <d...@g...pl>

> [...]
    > jest kretyn i nie zachwycają Cię jego umizgi. Przy okazji będzie wiadomo,
    > kto to, więc zawsze można wówczas - jakby mu nie przeszło - złożyć

    Raz odebral moj brat, jak sie odezwal to mu ten facet powiedzial ze to do
    mnie dzwoni a nie do brata i ze to mi chce pojeczec do sluchawki a nie
    bratu. to jest po prostu chore. od jutra zalatwilam w telekomunkacji
    identyfikacje numeru jestem ciekawa czy zobacze numer z ktorego dzwoni.
    zapisuje sobie godziny i dni w ktore dzwoni bo chce isc z tym na policje. ja
    mieszkam sama i boje sie ze mi cos grozi. myslisz ze wizyta na policji cos
    pomoze;

  • 5. Data: 2008-04-20 21:10:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-20 21:54 andreas pięknie wystukał/a:
    > Użytkownik " karina" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Umów się z nim. Na komendzie. Albo włącz przekazywanie na miejski numer
    > policyjnej dyżurki i niech mu coś szepną.

    Jeżeli on, tzn ten sapiący ma numer zastrzeżony to się nie przekieruje.

    --
    animka

  • 6. Data: 2008-04-20 21:14:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Karina" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Raz odebral moj brat, jak sie odezwal to mu ten facet powiedzial ze to do
    > mnie dzwoni a nie do brata i ze to mi chce pojeczec do sluchawki a nie
    > bratu.

    To brat powinien mu wyjaśnić, że go nie lubi.

    > to jest po prostu chore. od jutra zalatwilam w telekomunkacji
    > identyfikacje numeru jestem ciekawa czy zobacze numer z ktorego dzwoni.

    Może się okazać, że nie. W którejś piosence facet wysyłał anonimowy list
    miłosny, bo był nieśmiały - to mniej więcej podobna sytuacja.

    > zapisuje sobie godziny i dni w ktore dzwoni bo chce isc z tym na policje.

    Słuszna strategia.

    > ja mieszkam sama i boje sie ze mi cos grozi.

    Z mojego doświadczenia wynika, że tego typu kretyni są mało niebezpieczni,
    jeśli się tylko ich nie prowokuje. Jakby miał na tyle śmiałości, by Ci coś
    zrobić, to by to zrobił zamiast dyszeć do słuchawki. Zresztą normalny facet
    zamiast jęczeć do telefonu, to by przyszedł i pogadał. Skoro jest tak
    nieśmiały, że mu odwagi na przyjście nie wystarcza, to sądzisz, że
    wystarczy mu, by Ci coś zrobić? To są z reguły jakieś psychiatryczne
    przypadki zakompleksienia.

    > myslisz ze wizyta na policji cos pomoze

    Z wariatami różnie bywa. Musiał by się jakiś psychiatra wypowiedzieć. Ale
    istnieje spora szansa, że sobie zmieni obiekt swych astamtycznych zapędów.
    Będzie kogoś innego nękał.

  • 7. Data: 2008-04-21 17:36:57
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    " karina" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > kto
    > to jest i do czego jest zdolny. co moge zrobic zeby przestal do mnie

    Spróbuj umówić się z nim gdzieś w publicznym miejscu, jeśli to się uda to
    idz wcześniej na policję i powiedz o co chodzi i poproś aby kogoś wysłali
    aby
    wylegitymował gościa...czasem panowie są uprzejmi....