  • Data: 2010-05-17 08:25:29
    Temat: Re: nie wpuszczanie do domu (PLZ WAZNE)
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Maj, 09:56, "grunge fighter 7 nirvana"
    > Wczoraj mialem dobry dzień, dzień płynie wolno, napisałem troche
    > fajnego tekstu, najadlem sie i po poludniu jezdze sobie wesoło
    > na roweże i gdy tu nagle spotykam na ulicy starego kumpla (krotko
    > mi kiedys znanego w dziecinstwie - byl chyba nawet u mnie w
    > dziecinstwie w chacie i gral na moim c64 w strae gierki ('blue
    > max' czy cos czego nazwe zapomnialem a bylo stateczkiem lecacym
    > po okregu jakby do srodka ekranu i mialo tytul podobny do 'gyros'
    > - niewazne); Kumpel patrzy na mnie błednym wzrokiem i pyta
    > czy wiem 'czy w tym domu mieszka jego syn' ja pytam 'hej, a co masz
> [...]

    Po pierwsze trzeba stwierdzic, ze Policja i numer alarmowy 997 nie sa
    raczej od rozwiazywania problemow lokalowych/rodzinnych. To jest temat
    na sprawe cywilna i juz. Policji nic do tego. To, ze ktos ma meldunek
    nie oznacza tez, ze ma prawo gdzies mieszkac - i odwrotnie - to, ze
    ktos nie ma zameldowania nie znaczy, ze nie ma prawa do mieszkania.

    Generalnie wyglada na to, ze chlopak sprawe cwyilna moglby wygrac...
    Ale z takim jego podejsciem (biernosc) to ciezko bedzie.