  • Data: 2004-04-17 10:36:22
    Temat: Re: nie moja kara za brak biletu
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No dobra. A ja po raz (OK - pierwszy, nie bij) skladam oswiadczenie, iz
    nie bylo mnie w tym miejscu, tego dnia i o tej godzinie i skladam to
    jako oswiadczenie, na pismie i... podpisuje sie pod tym.
    A wiec do dziela... jezeli kontroler chce podwazyc to oswiadczenie to
    niech udowodni wiarygodnosc swojego protokolu, np. niech powie, ze wsrod
    5 osob mu okazanych _nie_ bylo zadnej, ktorej wystawil dokument, albo
    wskaze te osobe.

    Takie oswiadczenie sklada co drugi zlapany. Wystarczajacym dowodem jest
    tresc protokolu - skad kontroler znal Twoj numer dokumentu, date jego
    wydania itd? Bo rozumiem ze nazwisko i adres spisał z domofonu....

    pdr
    Olo