  • Data: 2007-11-24 18:23:35
    Temat: Re: nazwa domeny - prawo do własności
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fi9pjk$jp4$2@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > Wiesz, jak ja o coś pytam, to wolę nawet dostać odpowiedzi bez różnych
    > disclaimerów, gdyż zawsze będę miał co najmniej jakiś punkt zaczepienia.
    Ty możesz woleć co chcesz. Pępkiem świata nie jesteś.

    > Z tego samego powodu zawsze staram się przekazywać swoją wiedzę innym,
    > nawet jeśli nie potrafię jej udokumentować.
    Odróżnij przekazywanie wiedzy (trzeba ją w tym celu posiadać) od gadania
    bzdur (do czego wiedza jest zbędna).
    Nie przekazałeś żadnej wiedzy tylko wprowadziłeś pytającego w błąd.
    Co gorsza wprowadziłbyś być może w błąd wielu potencjalnych przyszłych
    czytelników/trzepaczy archiwum, gdyby twoich absurdów nie skorygować.

    --
    Jotte