  • Data: 2022-12-07 19:55:41
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.12.2022 o 18:37, Kviat pisze:

    > Uniwersytety, biblioteki... teatry.
    > Serio uważasz, że to tak samo działa jak w Chinach, albo w Korei Płn?

    Serio myślisz, że instyrucja podległa bezpośrednio ministrowi, której
    szef jest członkiem rady WHO czyli ciała politycznego na jeszcze
    większym poziomie jest wolna od polityki?

    Jak to sobie wyobrażasz, że wyjedzie jej prezes i powie "głupia sprawa -
    mamy kilkadziesiąt milionów szczepionek na zeszłoroczny wirus.
    Powinniśmy je wypieprzyć do ścieku i zastąpić nowymi. NIe wiem skąd
    minister wpadła na taki pomysł. Pytałem kolegów czy twierdzili że będzie
    działać, bo wirus nie zmutuje, ale mówią że nic takiego nie mówili. Rząd
    spierdolił sprawę - są jeszcze jakieś pytania bo spieszę się na samolot.
    Nie widzę, ale jakby co proszę pytać kancerza i smacznej kawusi"?

    > A czego nie wiedziałem?
    Że RKI to agencja rządu niemieckiego?

    Shrek

    PS - i konfederację!