  • Data: 2022-12-07 20:35:06
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.12.2022 o 19:55, Shrek pisze:
    > W dniu 07.12.2022 o 18:37, Kviat pisze:

    > Jak to sobie wyobrażasz, że wyjedzie jej prezes i powie "głupia sprawa -
    > mamy kilkadziesiąt milionów szczepionek na zeszłoroczny wirus.

    Jak to sobie wyobrażasz, że wyjdzie jej prezes i powie "głupia sprawa -
    od dzisiaj fałszujemy dane, które dostajemy (albo które sami uzyskaliśmy
    z własnych badań), albo wyciągamy wnioski z dupy, bo nie pasują do
    danych, a potem wy się pod tym podpiszecie własnymi nazwiskami"?

    Że to światowy spisek? Że wszyscy naukowcy biorą w tym udział i uznane w
    świecie naukowym nazwiska nagle dostają pomroczności jasnej, bo prezes
    przyszedł i wszyscy podpisują klauzulę milczenia, bo boją się więzienia?
    To jakaś paranoja...

    Ja rozumiem, że takie sytuacje są możliwe, że zawsze się znajdzie ktoś,
    kto się pod chłamem podpisze.
    Ale na tym właśnie polega różnica pomiędzy uznanym w cywilizowanym
    świecie (w środowisku naukowym) instytutem naukowym, a religijną uczelnią.
    Że dane są weryfikowalne, że prace podlegają recenzjom, że każdy ma
    szansę na poważenie tych danych i wniosków. I każdy naukowiec dbający o
    swoje nazwisko ma tego świadomość - może się pomylić i wystarczy to wykazać.
    Ta renoma nie bierze się znikąd.

    Napisałeś już do nich, że się mylą, że szczepionki nie działają?

    > Że RKI to agencja rządu niemieckiego?

    Serio?
    A wszystkie uczelnie, PAN, biblioteki, teatry... i chuj wie co jeszcze w
    Polsce to agencje rządu pislamskiego. Wszystkie prace naukowe są
    fałszowane pod decyzje prezesa (tego, lub prezesa danej instytucji),
    który przychodzi i mówi "głupia sprawa - stępka za droga, to piszemy, że
    to niemożliwe, że tyle stali utrzyma się na wodzie" i wszyscy wstają i
    klaszczą, dzieci z kwiatami i wizyty w zakładach pracy.

    Paranoja to fajna sprawa, ale tylko dla paranoika, albo dla dyktatury.

    A szury miały rację.
    Piotr