  • Data: 2003-04-29 07:37:59
    Temat: Re: nauka jazdy dla nieletniego ?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >wybrukowany placyk przed sklepem, to jak go traktować.
    Odpowiedz masz w słowie 'sklep' (nikt nie otwiera sklepu dla siebie,
    by sam sobie sprzedać np. chleb), a 'wybrukowanie' jest bez znaczenia.

    >Czyli Idziemy do sklepu i pytamy, czy można tu zaparkować.
    :-))

    >Art. 193. Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania, lokalu, pomieszczenia
    >albo ogrodzonego terenu
    A tu 'drobna zmiana' ;-/ Poprzednio pisałeś:
    >przestępstwem jest tylko wejście na ogrodzony teren
    Osobiście widzę różnicę między 'wdzieraniem się', a 'wejściem'
    (np. by zapytać lub donieść list do skrzynki).
    Jednak nie jest to temat (dla mnie) do polemiki.
    I tym miłym akcentem.... ;-)

    Artur Golański