    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Date: Thu, 9 Oct 2008 23:41:58 +0200

    > Jotte? Nie jest. Jest tylko psychopatycznym członkiem ZNP, czasami
    > udającym
    > nauczyciela, z fobiami na punkcie nazwisk i bez cywilnej odwagi do
    > wystąpienia z odkrytą twarzą, za to z dużą dawką ,,odwagi'' do kąsania
    > zasłużonych pracowników oświaty (nie mówię o sobie).
    To co z zamiłowania jest tym członkiem? Bo takiego skrzywienia jak u niego
    to już dawno nie widziałem

    > No... NIE MOŻE PRZEKRACZAĆ. Żebyś właśnie nie było, że ktoś się zatrudni
    > na
    > 3 etaty i będzie 50h trzaskał.
    Czyli na dwa etaty nadal wystarczy.

    > Tylko wtedy szkoły opustoszeją. Bo realny czas efektywnej pracy
    > informatyka,
    > administratora itepe to około 20h tygodniowo. Pracownika biurowego -- 10h.
    A z tym się nie zgodzę.
    Zresztą nie mówmy o realnym czasie pracy bo zacznę odliczaś od czasu pracy
    nauczyciela wakacje, ferie, święta
    Pracownik biurowy jest związany umową na 8 godzin dziennie. Za to nauczyciel
    nie. I to jest podstawowa różnica.
    Pracownik biurowy - tak samo jak i sprzątaczka ma siedzieć 8 godzin -
    nieważne czy robi czy nie. I taki pracownik nie ma fizycznie szans na drugi
    etat.
    Za to nauczyciel ma spore szanse.

    > A nauczyciel pracuje na linii ognia + musi pracować w biurze poza tym na
    > drugiej linii. A nie da się pracować 40h na linii ognia i 20h na 2 linii.
    Nie opustoszeją. Czy kilka lat temu nie było zapisu w KN, że czas pracy
    nauczyciela to 40 godz w tym zajęć dydaktycznych 18?
    I takie postawienie sprawy było by ok. nauczyciel siedzi 8 godz dziennie -
    ma czas na sprawdzenie prac domowych, na zrobienie wywiadówki.

    Przecież teraz nauczyciele w szkołach prowadzonych przez stowarzyszenia nie
    podlegają KN - i jakoś żyją.
    --
    PawełJ