  • Data: 2006-04-06 15:58:20
    Temat: Re: naruszenia praw autorskich
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *siara* wypowiedziała te
    słowa:

    > jak wyglada moja sytuacja?

    Nienajgorzej, pod warunkiem, że zrozumiałeś, że takie historie nie
    popłacają. Chociaż chyba sam jako 15-latek miałbym z tym probley...
    (dobrze, że w tamtym czasie ledwie mogłem śnić o komputerze ;-)

    > kiedy bylo ew przedawnienie?

    Zakładając, że nie jesteś pozbawiony zdolności do czynności prawnych ;-)
    to przedawnienie roszczeń cywilnych nastąpiło w 3 lata od wyrządzenia
    szkody.

    > dlaczego mialbym zaplacic 3-krotna wartosc programow?

    Taka jest ogólna zasada ustawowa, aczkolwiek ponieważ są to przepisy
    odszkodowawcze, roszczenie poszkodowanych uległo przedawnieniu.

    > mialem wtedy 15 lat, czy sa w zwiazku z tym jakies srodki lagodzace ?

    Oczywiście; mówię to bez żadnej złośliwości.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||