  • Data: 2009-06-21 22:55:45
    Temat: Re: "naloty" na akademiki
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzielni policjanci przecież wgrają na dysk co trzeba.
    > A może nawet po 3-4 latach oddadzą bo przecież komp się zestarzeje i
    > zabiorą innym nowszy ;)

    a tak na marginesie - przy ogolnym bałaganie może miesiąc po
    "zabezpieczeniu" np siostra osoby której zabrano kompa z oryginałem
    gwarancji pojawi sie w komisariacie i złoży zawiadomienie o kradziezy kompa
    /bylam na uczelni i mi skradziono/ i poda to do serwisów. serwis jak
    stwierdzi gdzies ze oddano do naprawy kompa to powiadomi policje o fakcie i
    ciekawe jak gosc sie z tego wytlumaczy...
    \wiem wiem, tu nie stany - tu polska i sie nie da....../
    ciekawe czy ubezpieczalnie maja punkt - utrata kompa przy okazji
    przeszukania czy tez niemoznosc pracy na nim

    a tak na marginesie
    sytuacja hipotetyczna

    - jest sobie operator zgloszony do uke i dzialajacy na jakims terenie
    - zakladamy ze nie ma dyskow czy ftp-ow dla klientow
    - ma za to rotery i rutery pc, ma serwer billingu, centrale voip i inne do
    obslugi klientow
    - ma nawet wlasny serwer email
    - ze jest nadgorliwy to zrobil sobie kancelarie tajna i tam ma dok i serwery
    do obslugi firmy

    i na podstawie jakiegos "mniej uzdolnionego technicznie" proroka wpadaja
    sobie bo ktos tam z abonentow narozrabial i kazali wszystko zabezpieczyc i?

    - moga rwac co chca i wejsc do kancelarii tajnej? = wylaczyc operatora z
    rynku /backup swoja droga ale centrala czy ruter za xxx xxx,00 zł to ciezko
    miec zapas/
    - czy dzwonia w tym czasie i sie konsultuja?
    - czy powinni miec uprawnienie do wejscia do kancelarii tajnej?
    to wszystko zakladajac ze to nie operator narozrabial tylko ktos z jego
    klientow.