  • Data: 2009-06-22 10:05:05
    Temat: Re: "naloty" na akademiki
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:
    > No nie rozśmieszaj mnie.
    > Dzielni policjanci przecież wgrają na dysk co trzeba.
    > A może nawet po 3-4 latach oddadzą bo przecież komp się zestarzeje i
    > zabiorą innym nowszy ;)

    Choć mam, niestety, bardzo złe zdanie o policji i prokuraturze to
    domyślam się, że taka sytuacja podłożenia dowodów _rzeczowych_ zdarza
    się wyjątkowo rzadko. Jeśli w ogóle.

    Oczywiście nie podważam opinii, że policjanci czy prokuratorzy wrabiają.
    Wręcz silnie jestem przekonany. Tyle, że robią to w białych rękawiczkach
    za pomocą papierków. Najlepiej sprodukowanych przez kogoś innego.
    Zauważ, że w polskim wymiarze sprawiedliwości dowody rzeczowe mają nikłe
    znaczenie a ważniejsze jest co jest w aktach. Może to być stek wymysłów
    a oskarżony może nawet nie mieć możliwości obrony, bo sąd może się nie
    zgodzić na ponowną opinię innego biegłego czy ponowne badanie dowodów.
    Albo sąd może dowolnie fakty lub opinie interpretować posuwając się do
    dointerpretowywania faktów, opinii biegłego lub uznawania własnych
    opinii za najbardziej wiarygodne. I tu pies pogrzebany.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/