  • Data: 2007-09-03 14:24:24
    Temat: Re: naklejki samoprzylepne na szybach auta
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:fbh4at$s1b$1@news.onet.pl...

    > Ale jaki problem? 10 metrów piechotką? Jakby wszystkie miejsca byli
    > zajęte,
    > to by targowiska rozerwało, bo parkingi są projektowane tak 3 razy na
    > wyrost. Pod M1 w Zabrzu na połowie zorganizowano rajdy samochodzikowe, bo
    > nigdy nikt tam nie stawał.
    Jak by to zawsze było 10 metrów piechotką, to bym tutaj nie marudził. Często
    jest tak, że trzeba załadowanym wózkiem objeżdżać parking dookoła, bo między
    samochodami nie da się przejść (i tu należy się krytyka dla kierówców,
    którzy co prawda nie zajmują miejsc dla inwalidów, ale za to stają na
    przejściach).

    Chodzi mi o to, że myśleć powinni zarówno "pełnosprawni" jak i
    "niepełnosprawni". Nie rozumiem stwierdzeń, że jedni mają drugim coś
    udowadniać...

    Pozdrawiam
    Czabu