  • Data: 2007-09-03 20:50:31
    Temat: Re: naklejki samoprzylepne na szybach auta
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 03 Sep 2007 09:45:54 +0200, Czabu napisał(a):

    > Niby to rozumem, ale... Dlaczego ja mam się kręcić po parkingu i szukać
    > miejsca? Tak czy inaczej ja nie zajmę miejsca, na którym on mógłby
    > zgodnie z prawem i logiką stanąć. Przez jego dumę ja mam problem. Chyba
    > nie o to chodzi?

    To tak jakbyś do bezrobotnego miał pretensje że nie żyje z zasiłku tylko
    odbiera pracę.

    Miejsca dla inwalidów są dla tych, którzy nie mogą skorzystać z
    normalnych miejsc (bo za daleko, bo za ciasno). Jeżeli ktoś może
    skorzystać z normalnego miejsca, to na zdrowy rozsądek - po co ma
    zajmować miejsce temu kto potrzebuje od cholery miejsca do wysiadania?

    p. m.