  • Data: 2007-09-04 07:27:59
    Temat: Re: naklejki samoprzylepne na szybach auta
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2007.09.03.20.45.31@gmail.com...

    > To tak jakbyś do bezrobotnego miał pretensje że nie żyje z zasiłku tylko
    > odbiera pracę.
    Jeżeli wydzielone miejsce parkingowe traktujesz jako jałmużnę (zasiłek) dla
    niepełnosprawnych, to być może to jest klucz do zrozumienia, dlaczego
    niektórzy ludzie nie chcą z niego korzystać...

    > Miejsca dla inwalidów są dla tych, którzy nie mogą skorzystać z
    > normalnych miejsc (bo za daleko, bo za ciasno). Jeżeli ktoś może
    > skorzystać z normalnego miejsca, to na zdrowy rozsądek - po co ma
    > zajmować miejsce temu kto potrzebuje od cholery miejsca do wysiadania?

    Nie piszę o sytuacji, kiedy jest jedno miejsce wyznaczone i trzeba je
    oszczędzać dla naprawdę potrzebującego. Mnie chodziło o sytację, kiedy tych
    wyznaczonych (wolnych) miejsc jest dużo (co najmniej kilka), a tych
    standardowych wolnych brak. I w takiej sytuacji nie rozumiem, dlaczego osoba
    uprawniona z takiego miejsca nie korzysta. W sytuacji kiedy ja stanąłbym na
    tym miejscu chociaż moja sytacja by to usprawiedliwiała (np. skręcona noga,
    niepełnosprawny pasażer), ale formalnie nie jestem do tego uprawniony, to
    znalazłby się tabun chętnych do krytykowania (i naklejania naklejek). Zawsze
    staram się tak postępować, żeby nie utrudniać życia innym, więc co w tym
    złego, że oczekuję tego od innych ludzi?

    Jak dla mnie EOT, bo zaraz wyjdzie, że mam coś do niepełnosprawnych (co jest
    nieprawdą), a i wątek daleko odbiegł od tematu.

    Pozdrawiam
    Czabu