  • Data: 2007-08-20 21:12:38
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Aug 2007 21:04:57 +0200, krys napisał(a)
    w:<news:facol1$qhl$1@inews.gazeta.pl>:

    > A ja sobie sama świetnie radzę, a szkoła tylko dzieciom wodę z mózgu
    > robi, poprzez wciskanie ciemnoty, że geje na przykład to be, Swiadkowie
    > Jehowy też be, a narkotyki zawsze zabijają.

    Jasne, nie ma ważniejszych wartości, niż bratanie się z gejami, nie ma
    ważniejszej i bardziej niezbędnej dla dziecka wiedzy niż ta, że narkotyki
    niekiedy nie zabijają. Straszna ta szkoła, pomija kluczowe wartości i
    wiedzę fundamentalną.

    > A jak wyślesz po mundurek, a ono celowo"zapomniało"? Nie przekroczysz
    > granic ryzyka?

    Moim zdaniem nie. Dziecko ma obowiązek słuchać osoby dorosłej sprawującej
    nad nim opiekę.

    > Jeżeli wróci.

    Jeżeli nie wróci, to na skutek nieszczęśliwego wypadku, własnego błędu
    albo przestępczych działań osób trzecich. Na pewno nie z winy nauczyciela.

    > A nauczyciel, który poświadczył, że ono jest nie pod tramwajem, tylko na
    > lekcji matematyki?

    W ramach lekcji nauczyciel realizował cel wychowawczy. Uczeń dostał
    zadanie, które miał wykonać, aby poznać konsekwencje niewykonywania
    obowiązków szkolnych. Konsekwencja w wychowaniu jest cnotą.

    > Aha. Znam taką jedną, która twierdzi tak samo. Jeśli fakty czemuś
    > przeczą, tym gorzej dla faktów.

    Jakie fakty? Opinia jakiegoś prokuratora to nie fakty.

    > A prawda obiektywna jest tylko jedna.

    Może w przypadku faktów. Na pewno nie opinii.

    --
    Quid leges sine moribus?