  • Data: 2007-08-20 21:22:09
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał

    > Przez oczka w materiale?

    Zależy od postaci takiego "mundurka". Z tego co mi się o uszy obiło
    to ze względów oszczędnościowych często będzie to tylko kamizelka.
    Nie zakryje więc nóg, tyłka, ramion, szyi. Poza tym jest nakaz
    noszenia, ale nie ma nakazu zapinania na wszystkie guziki.
    Zresztą jeśli dziwczyna nie ma w sobie skromności to w każdym stroju
    może wyglądać nieskromnie.

    > No ale nie chcemy aż tak narzucać... Bo to się defakto sprowadza do
    > mundurkowania. Tyle że zamiast tegoż jest garnitur albo strój zakonnicy.

    Załóżmy że postanowicie że każdy ma chodzić w garniturze. Ale przecież
    każdy sprawi sobie inny. Mamy więc towarzystwo ubrane jak trzeba
    a jednocześnie nie ma mundurkowania.
    Najlepiej określić pożądane cechy stroju bez określania detali.
    Jeśli np. chcesz żeby pępki były zakryte to wpisz to do tego
    regulaminu, zostawiając zainteresowanym decyzję czym i jak ten
    pępek zakryć.