  • Data: 2007-08-21 00:17:22
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Szerr wrote:

    > Jasne, nie ma ważniejszych wartości, niż bratanie się z gejami, nie ma
    > ważniejszej i bardziej niezbędnej dla dziecka wiedzy niż ta, że narkotyki
    > niekiedy nie zabijają. Straszna ta szkoła, pomija kluczowe wartości i
    > wiedzę fundamentalną.

    No proszę - a nie mówiłem? Totalny moher, jak pragnę orbitować...

    Moherku...

    Primo: tolerancja i sprzeciw wobec angtygejowskiego fundamentalizmu
    religijnego to nie jest "bratanie się".

    Secundo: jeśli w szkole jakiś matołek opowiada wyżej opisane bzdury o
    narkotykach, to ośmiesza szkołę i przez to szkoła traci autorytet - bo
    kłamie. Wiedza przekazywana przez szkołę MUSI być rzetelna i obiektywna.
    I bynajmniej nie chodzi tu o informowanie o tym, że narkotyki nie muszą
    zabić. Tylko o rzetelne i kompletne poinformowanie o _prawdziwych_
    zagrożeniach.

    > Moim zdaniem nie. Dziecko ma obowiązek słuchać osoby dorosłej sprawującej
    > nad nim opiekę.

    Znaczy się wg. ciebie dziecko to taki robocik, co to polecenia zawsze
    wykonuje?

    [ciach]

    > Jakie fakty? Opinia jakiegoś prokuratora to nie fakty.

    Ale ministra to już tak?