  • Data: 2007-08-20 21:17:09
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Aug 2007 22:27:47 +0200, Wrak Tristana napisał(a)
    w:<news:factg5$f29$4@news.onet.pl>:

    > No tak... Tylko co dalej? Chodzi o to, że to zapiszemy i uczeń nadal nie wie
    > jak się ubrać.

    Bez przesady, niech się ubierze wobec tego przyzwoicie.

    Gdyby moje dziecko twierdziło, że nie wie, jak się ubrać i co szkoła miała
    na myśli, uchwalając taki zapis, orzekłbym, że są tylko dwa wyjścia: albo
    nie wiedząc o tym, wychowywałem niedorozwinięte dziecko, albo rżnie ono
    głupa, że aż miło.

    --
    Quid leges sine moribus?